2006-06-23

Docas

7 comentários:

hfm disse...

Depois de ver este desenho até fiquei com problemas em voltar a colocar os meus; mas, como diz o ditado - quem dá o que tem a mais não é obrigado - lá irei colocar em breve os meus olhares sobre esta viagem.

Foi bom vir aqui e ver este desenho que me encantou.

Anónimo disse...

Pedro, I just recently learned you're an architect! You mentioned this in a comment you left on someone's blog. Now I don't feel quite so bad that you are excellent at drawing buildings and I am not ;D. Would you mind translating in English the words at the top of your blog at some point, in a response here or email or wherever? I speak French, but not Portuguese, unfortunately.

Lori Witzel disse...

Brilliantly composed, and I love that intelligent linework...

Per Laura's notebook, thank goodness that your visual arts transcend my language limits.

Anónimo disse...

Pedro

adoro os teus desenhos. Tenho visitado o teu site diáriamente. Este é certamento o teu melhor.

um abraço,
André

eu mesma! disse...

Deduzo onde estava sentado, já desenhei, já fotografei mas nunca saiu nada assim....
Vir a este blog dá sempre para limpar a vista!

Unknown disse...

This is a lovely city scape drawing!! Beautiful!!

Anónimo disse...

Muito giro.